Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
+420 736 764 431, servis@frigopro.cz
- Úvod
- Reklamace
Máte nějaký problém se zařízením zakoupeným v našem internetovém obchodě? Potom jste na správném místě a uděláme maximum proto, abychom vyřešili problém co nejdříve.
Postup při reklamaci zařízení:
- Vyplňte níže uvedený formulář. Je nutné ho vyplnit všemi informacemi, abychom mohli zpracovat celou reklamaci včas a urychleně. Všechny informace jsou pro nás velmi důležité.
- Překontrolujte si všechny své údaje a údaje o zařízení. Prosím také zkontrolujte datum nákupu (záruka pro firmy, fyzické osoby podnikají je 12 měsíců, pro soukromé osoby 24 měsíců).
- Telefonicky kontaktujte našeho pracovníka na obchodním oddělení +420 736 764 077, že jste odeslali formulář k reklamačnímu řízení, abychom předešli případnému nedodání formuláře na náš e-mail.
- Při obržení formuláře Vás bude kontaktovat nejpozději do 24 hodin náš technický pracovník a zkusí pomoci s řešením problému přes telefon. Pokud problém nevyřešíme přes telefon, tak Vám pošleme servisního technika k vyřízení opravy přímo k umístěnému zařízení.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - NÍŽE